بهترین سوپرست ها برای اهداف مختلف

جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

بهترین سوپرست ها برای اهداف مختلف

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

بهترین سوپرست ها برای اهداف مختلف

پشت بازو هالتر خوابیده + پرس تنگ

این تمرین حجم ساز ترین سوپر ست پشت بازو هستش امتحانش کنید ضرر نمیکنید. 8 تا هالتر خوابیده 8 تا پرس تنگ و استراحت تا ست بعد. برای این حرکت 3 ست کافیه.

جلو بازو هالتر ایستاده + هالتر لاری

با یه وزنه سنگین هرچقد میتونید با هالتر جلو بازو بزنید ( وزنه رو طوری انتخاب کنید که از 10 تا بیشتر نتونید بزنید) بعدش هرچقد تونستید لاری بزنید. مطمئنا بیشتر از 3-4 تا نمیتونید بزنید اما سوزشی که ایجاد میکنه با هیچ تمرینی بدست نمیاد.

ساعد هالتر نشسته+ جلوبازو مچ برعکس

فکر کنم هنوز سوپر ستی به خوبی این حرکت واسه ساعد به فکر کسی رسیده باشه. من قبل از این که از این سوپرست استفاده کنم ساعد هام نقطه ضعفم بودن الان شدن نقطه قوتم.

پرس سینه هالتر + قفسه سینه

بعضی ها بخاطر داشتن سرشانه های قوی نمیتونن به اندازه کافی توی پرس سینه به سینه هاشون فشار بیارن به همین خاطر میتونن از این سوپرست استفاده کنن تا سینه هاشونو به ناتوانی برسونن. برعکس بعضی ها سرشانه های ضعیفی دارن و سرشانه هاشون زودتر از سینه هاشون خسته میشه که اونا هم با این حرکت میتونن سینه هاشونو به ناتوانی برسونن.

سرشانه هالتر از عقب + نشر خم

اگه توی قسمت پشتی سرشانه هاتون ضعف دارین این تمرین کمکتون میکنه ضعفتونو برطرف کنید علاوه بر اون یه شوک عالی برای این ماهیچس.

پرس پا + جلوران دستگاه

یه حرکت فوق العاده برای تفکیک عضله چهار سر ران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرتتقویت عضلات کمرتقویت عضله پهلوتضویت عضله قفسه سینهتقویت عضلات بازو و ساعدتقویت عضلات پاچربی سوزی و عضله سازی

تاريخ : سه شنبه 24 آذر 1394 | 19:20 | نویسنده : مهدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.